Regulamentul stabilește regulile de efectuare a schimbului și returnării produselor cumpărate de la NIRALII BUSINESS CONCEPT SRL, administrate pe teritoriul României, cu sediul în Ploiești, Strada Romană, nr. 122, înregistrată la Registrul Comerțului PRAHOVA sub nr. J29/2913/2018, având cod unic de înregistrare (C.U.I.) 38915558.

1. SCHIMBUL ȘI RETURNAREA

I. INFORMAȚII GENERALE

  1. Schimbul și returnarea produselor fără defecte și care respectă prevederile prezentului Regulament sunt un drept suplimentar acordat clienților magazinelor NIRALII de către Vânzător.

  2. În momentul în care clientul decide să achiziționeze unul sau mai multe produse din magazinele NIRALII, acesta, implicit, își exprimă acordul cu privire la dispozițiile Regulamentului, indiferent dacă va exercita sau nu drepturile prevăzute de acesta si nu va putea invoca inaplicabilitatea acestora pe considerentul că aceste dispoziții nu i-au fost comunicate în mod expres.

  3. Vânzătorul are dreptul de a refuza schimbul sau returnarea produselor achiziționate din cadrul magazinelor NIRALII, în cazul în care cumpărătorul nu a respectat condițiile de schimb sau returnare stabilite de Vânzător prin prezentul Regulament.

  4. Prevederile prezentului Regulament nu limitează în niciun fel drepturile care revin consumatorilor în baza prevederilor legale în vigoare, inclusiv dreptul de a depune reclamații privind conformitatea produselor.

  5. Regulile generale de schimb și returnare se aplică produselor din colecțiile de baza afisate pe site-ul NIRALII.RO achiziționate la preț întreg.

  6. Vânzătorul își rezervă dreptul de a revizui, modifica, amenda și/sau completa prezentul Regulament, noua versiune urmând a fi aplicabilă clienților de la data publicării pe NIRALII.RO la orice altă dată stabilită unilateral de către Vânzator.

  7. Conform legilor in vigoare, comanda facuta pe acesta pagina se considera un contract intre utilizator si NIRALII BUSINESS CONCEPT si trebuie executata de catre ambele parti.
    Aceasta inseamna ca NIRALII BUSINESS CONCEPT se obliga sa livreze produsele si serviciile comandate, iar utilizatorul se obliga sa plateasca contravaloarea comenzii.

  8. Ne rezervam dreptul de a modifica preturile afisate pe pagina atunci cand consideram ca acest lucru este necesar.

  9. NIRALII BUSINESS CONCEPT foloseste serviciile altor companii, de exemplu pentru transport, plata, etc. Responsabilitatea pentru aceste servicii revine integral firmelor
    prestatoare de servicii. Este responsabilitatea utilizatorului ca inainte de folosirea acestor servicii sa cunoasca si sa accepte conditiile si termenii serviciilor.

II. DEFINIȚII

  1. Prin „schimbul produsului” se înțelege: schimbarea de către client a produsului achiziționat anterior, care respectă prevederile prezentului Regulament, cu oricare alt produs disponibil în ofertă, la același preț sau la un preț mai mare, cu condiția achitării de către client a diferenței de preț.

  2. Prin „returnarea produsului” se înțelege predarea de către client al produsului cumpărat anterior, prin intermediul unei firme de curierat sau personal, la punctul de lucru al NIRALII BUSINESS CONCEPT SRL .

  3. Costul de transport la retur va fi suportat integral de către client.

  4. Modalitatea de restituire a contravalorii produsului returnat depinde de termenul în care clientul returnează produsul în magazinul NIRALII.

III. TERMENUL DE SCHIMB SAU RETURNARE ȘI MODALITATEA DE RESTITUIRE A CONTRAVALORII PRODUSULUI

  1. Produsele cumpărate din magazinul NIRALII, pot fi returnate sau inlocuite în termen de 15 zile (*doar daca indeplinesc toate conditiile de returnare – vezi IV si V) începând cu data următoare celei în care au fost cumpărate, indiferent de ziua în care termenul menţionat se împlinește, cu următoarele mențiuni: .
    – În cazul returnării în termen de 15 zile începând cu data următoare celei în care produsul a fost cumpărat, indiferent de ziua în care termenul menționat se împlinește, clientului i se va restitui contravaloarea produsului in contul bancar al clientului, în care acesta a cerut sa i se livreze, într-o sumă egală cu prețul achitat de client pentru produsul respectiv, dupa ce produsele vor fi verificate si constatatate ca au fost indeplinite conditiile de retur (IV si V) .

IV. PROCEDURA DE SCHIMB ȘI RETURNARE

  1. Schimbul sau returnarea se va efectua cu condiția prezentării bonului fiscal, nedeteriorat și lizibil sau a facturii TVA care atestă achiziționarea produsului din magazinele NIRALII

  2. Produsul înlocuit sau returnat trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
    a) valoarea produsului să nu fie diminuată
    b) produsul să nu prezinte urme de utilizare
    c) produsul să se afle în ambalajul intact
    d) produsul să aibă setul de etichete, care nu trebuie să fie rupte.

  3. În cazul în care un client intenționează să schimbe sau să returneze un produs care, în momentul cumpărării, avea etichetele rupte, produsul poate fi schimbat sau returnat cu condiția ca acest fapt să fie menționat pe bonul fiscal, de către Vânzător, în momentul achiziționării produsului.

  4. În cazul în care un client intenţionează să schimbe sau să returneze un produs care, în momentul cumpărării, prezenta deteriorări sau defecte, pentru care preţul acestuia a fost redus, produsul poate fi schimbat sau returnat cu condiţia ca acest fapt să fie menţionat pe bonul fiscal, de către Vânzător, în momentul achiziționării produsului.

  5. Pentru efectuarea la casă a operaţiunilor de schimb sau returnare a produselor este autorizat exclusiv personalul de conducere al magazinului.

V. EXCLUDERI DE LA SCHIMB ȘI RETURNARE

  1. Produsele model unicat nu se returnează si nu se schimba cu niciun alt produs.

  2. Produsele realizate la comanda nu se returnează si nu se schimba cu niciun alt produs.

  3. Produsele la care au fost aduse modificări specifice la cererea clientului nu se returnează si nu se schimba cu niciun alt produs.

Call Now ButtonSUNA ACUM Scroll to Top